ICES 12035

www.icesusa.org

Організація International Cultural Exchange Services (ICES) була заснована у 1991 році Джоном Дж. Крісті (John J. Crist) в Атланті, штат Джорджія.

Організація ICES пропонує унікальну можливість школярам прожити півроку (5 місяців) або рік (10 місяців) в Америці, повчитися у державній або приватній школі, поспілкуватися з американськими однолітками і долучитися до іншої культури. Підлітки мають можливість набратися «самостійності», отримують можливість адаптації до нового середовища, здатність вирішувати свої проблеми і виходити з критичних ситуацій без допомоги батьків! Ну і, звичайно ж, один з головних чинників – це практика англійської мови!!

Програма, вартість та дати курсу можуть змінюватися на розсуд навчального закладу.
Додаткову інформацію ви можете отримати звернувшись до нашої агенції за адресою:
м. Київ 01135, проспект Перемоги 5а, офіс 605 (6 поверх), Україна
Тел. +38 (044) 384-18-43, +38 (063) 351-76-26, +38 (066) 411-78-66, +38 (096) 001-88-60

Основними перевагами програми є те, що учасники програми:

  • гарантовано отримують місце на програмі за умови подачі заявки до 1 квітня (осінній семестр) та 15 жовтня (зимовий семестр),
  • можуть користуватися інфраструктурою школи, займатися спортом та приймати участь в шкільних заходах на рівні з американськими школярами.

Річна програма починається в серпні та січні*. Семестрова програма також стартує два рази на рік: у серпні та в січні.
*Для тих, хто починає річну програму в січні, ICES не надає проживання в приймаючій сім’ї на період літніх канікул (червень-серпень).
Студент має 3 опції проведення канікул: а) повернутися додому в Україну до батьків, б) залишитися з родичами або друзями десь в Америці, в) провести канікули в літньому таборі, який організовує ICES.

Після прийняття на програму кожен студент обов’язково повинен пройти орієнтацію (Pre-Departure Orientation), де йому розкажуть про Америку в цілому, американцях, про приймаючі сім’ї та навчання в американській школі.

Орієнтація проходить в Нью-Йорку або Лос-Анджелесі в наступні дати:
14-17 серпня 2014 року
21-24 серпня 2014 року
29 серпня – 1 вересня 2014 року

Для участі у програмі необхідно

  • бути віком від 15 до 18,5 років
  • пройти тестування і мати високий рівень англійської мови (мін. SLEP 55)
  • мати гарну успішність у школі (не нижче 6 балів)

Основні етапи програми

  • співбесіда та тестування з англійської мови
  • реєстрація на програму
  • заповнення анкет
  • пошук приймаючої сім’ї
  • візова процедура
  • орієнтаційне заняття перед від’їздом

Вартість програми на 2014/15 навч.рік

Академічний рік, початок навчання в серпні (10 місяців) “AYP” – 8 135 $
Академічний семестр, початок навчання в січні (5 місяців) “SEM-A” – 7 635 $
Академічний семестр, початок навчання в січні (5 місяців) “SEM-J” – 7 535 $
Академічний рік, початок навчання в січні, перерва на літні канікули (місяців) “CYP” – 7 785 $

До вартості включено

  • навчання;
  • проживання в приймаючій сім’ї;
  • харчування напівпансіон/повний пансіон;
  • реєстраційний внесок;
  • медичне страхування;
  • трансфер з аеропорту;
  • допомога регіонального представника впродовж всієї програми

Додатково сплачується

  • авіаквиток
  • консульський збір посольства США-160 $
  • студентський збір SEVIS – 180 $
  • книжки в школі (деякі підручники надаються, проте, більшу частину школяр оплачує власними засобами)- до 400 $ в семестр
  • відправка документів кур’єрською поштою
  • кишенькові гроші – рекомендується приблизно 300 $ на місяць
  • шкільна форма (за необхідності) – до 400 $
  • гарантія східного або західного регіону – 300 $
  • гарантія будь-якого регіону – 500 $
  • гарантія штату – 700 $
  • гарантія метрополіса – 1100 $
  • послуги освітньої агенції Meriten – 13 200 грн.